"Zmartwychwstanie" Gustav MahlerFestiwal w Aix-en-Provence 2022
Najpopularniejsza symfonia Gustava Mahlera - II Symfonia c-moll „Zmartwychwstanie” - w wykonaniu Romeo Castellucciego w Stadium de Vitrolles, wielofunkcyjnej hali znajdującej się w Vitrolles w departamencie Bouches-du-Rhône we Francji, zbudowanej przez architekta Rudy'ego Ricciotti'ego.