Bertrand Chamayou i Leif Ove Andsnes
W 2022 r. Lucerne Festival Orchestra pod batutą Riccarda Chailly'ego wykonała dwa z jego najsłynniejszych dzieł - II koncert fortepianowy c-moll, który był symbolem przełamania kryzysu twórczego, oraz II Symfonię e-moll bądącą hołdem dla Siergieja Taniejewa.