Dziennik dla moich ukochanych
Druga z trzech części "Dzienników..." węgierskiej reżyserki Márty Mészáros, nagrodzona Srebrnym Niedźwiedziem na Festiwalu Filmowym w Berlinie w 1987 r. Początek lat 50. XX wieku. 18-letnia Juli pracuje w fabryce włókienniczej, ale marzy o zostaniu reżyserką. Dzięki wstawiennictwu Magdy, jej adopcyjnej matki, która jest funkcjonariuszką partyjną, wyjeżdża na studia filmowe do Moskwy.