Moskwa, 28 lutego 1953 r. Józef Stalin od dawna żyje w odosobnieniu w swojej daczy, 15 km od centrum radzieckiej stolicy. Jego codzienność przejęła rutyna. Strażnicy są jednak zawsze gotowi. Wieczorem, Stalin gromadzi wokół siebie swoich czterech powierników. Nie mają pojęcia, że to będzie ostatni raz...