Gwinea: marzenie o Europie
5 lat temu na północy Mozambiku, w regionie Cabo Delgado, jednym z najbiedniejszych w kraju wybuchły konflikty: milicje islamskie, takie jak Al-Shabab, odłam Państwa Islamskiego, wypędziły 800 000 ludzi z ich wiosek i miast.