Stephanie LottermoserElbjazz 2022
Saksofonistka i wokalistka Stephanie Lottermoser wesoło łączy funk, pop i soul, nie zapominając o swoich jazzowych korzeniach. Jej najnowszy album – “Hamburg” – pełen jest porywających rytmów i płynnych aranżacji.