Eurythmics - Live from HeavenWet LegFestival La Route du Rock 2022
Odkryj rockowy fenomen roku! Wet Leg to brytyjskie duo kobiece z Isle of Wight, którego pierwszy album zaraz po wydaniu znalazł się na szczytach list przebojów w UK. Ich koncert na scenie głównej Route du Rock to prawdziwy ogień!