Floorplan Aka Lyric & Robert Hood
Floorplan to nietypowy duet. Tworzą go DJ Robert Hood i jego córka Lyric Hood. Jak im wychodzi wspólne robienie muzyki? Zobaczcie sami. Zapraszamy na „rodzinny” wieczór podczas festiwalu Nuits Sonores!