Eurythmics - Live from HeavenSigridFlow Festival 2022
Młoda norweska piosenkarka Sigrid Solbakk Raabe jest jedną z najjaśniej świecących nowych gwiazd muzyki. Jej klip i singiel “Stranger” ma już ponad 66 milionów wyświetleń na YouTube i nic dziwnego, bo jej synthpop i głos są prawdziwie odurzające.