Flèche Love - Instytut Świata ArabskiegoBurna BoyFlow Festival 2022
Nigeryjska supergwiazda Burna Boy jest zdobywcą nagrody Grammy i stałym bywalcem list przebojów. Oryginalny wokalista i kompozytor wypracował styl, który nie można pomylić z żadnym innym, a łączy w nim afrobeat z R'n'B i hip-hopem.