Frytki od Carine
Biniam Girmay jest Erytrejczykiem i mistrzem kolarstwa. Przygotowywania do wyścigów zajmują mu większość życia, ale jest zdeterminowany, by kontynuować. Wie, że tylko wielkie poświęcenia pozwolą mu na realizację marzeń.