Lex Barker: od Tarzana do Playboya
Niesamowita historia Lexa Barkera, byłego hollywoodzkiego Tarzana, który stał się ikoną europejskiego kina. Dzięki roli szlachetnego i niepokonanego w walce na pięści Old Shatterhanda (białoskórego przyjaciela Winnetou) zdobył popularność w całej Europie, a filmy te uczyniły z niego ulubieńca młodej widowni lat 60-ych.