Lęk - PsychoMorskie farmy wiatroweCzy mogą współistnieć z naturą?
Morskie farmy wiatrowe są ważnym elementem odchodzenia od paliw kopalnych. Jednak ich wpływ na środowisko jest jeszcze nieznany. Z badań naukowców rysuje się skomplikowany obraz - niektóre gatunki zyskują na obecności turbin, dla innych stanowią zagrożenie.