Franz FerdinandEchoes with Jehnny Beth
Franz Ferdinand świętuje wydanie swojego nowego albumu “Hits to the Head”! Szkocka grupa porywa nas do tańca od 2003 r., kiedy w radiach na całym świecie rozbrzmiał hit „Take Me Out”. W ciągu nieco ponad dwudziestu lat istnienia Franz Ferdinand wydał sześć albumów, a “Hits to the Head” to ich największe hity zebrane na jednej płycie.