"Timecode" (2016)
Dwóch młodych mężczyzn spotyka się na promie płynącym na Lampedusę. To ich pierwszy dzień: jeden jako przedsiębiorca pogrzebowy, drugi jako pomywacz naczyń. Nie znają się, ale ich losy zostaną na zawsze naznaczone przez misję na wyspie, niczym taniec między życiem a śmiercią, który położy kres ich niewinności.