Japoński kompozytor Joe Hisaishi to prawdziwa ikona w swoim kraju (i nie tylko): jego ścieżki dźwiękowe do filmów animowanych Hayao Miyazakiego objechały cały świat i spełniły marzenia kilku pokoleń. Podczas tego koncertu poprowadzi Orkiestrę Filharmonii w Strasburgu, wykonując niezapomniane symfonie z filmów "Ponyo" i "Księżniczka Mononoke".