Oczyma ukraińskich dziennikarzyNie ma paliwa, są kolejki
W Kijowie, podobnie jak w całej Ukrainie, brakuje paliwa. Przed każdą stacją benzynową tworzą się kilometrowe kolejki. Czasem trzeba czekać aż pół dnia, by kupić kilka litrów benzyny. Ukraina była w dużym stopniu uzależniona od dostaw z Rosji, a jej własne zapasy ropy stały się celem ataków wroga. Reportaż ukraińskich dziennikarzy i dziennikarek.