Syria — laboratorium Putina?
W Syrii od 2015 r. Putin bombarduje ludność cywilną w imię walki z terroryzmem. Może to robić, bo USA i europejscy sojusznicy pozostają bezczynni. Jaki ma to związek z agresją Kremla na Ukrainę? I dlaczego rosyjski prezydent uważa, że może bezkarnie sprawować władzę poza granicami swojego kraju? Dokument Édith Bouvier o rosyjskiej wojnie w Syrii łączy przejmujące świadectwa i niepublikowane dotąd materiały archiwalne.