Polska solidarność z Ukrainą
Po wybuchu wojny Polska wykazała się ogromną solidarnością z osobami z Ukrainy. Dokumentalista Lech Kowalski udał się na granicę, by pokazać, jak wyglądała ta mobilizacja od pierwszych dni inwazji. Jego kamera uchwyciła małą rewolucję, którą przeżyli mieszkańcy przygranicznych rejonów i tragedię uchodźców, którzy znaleźli schronienie w ich domach.