Rolnictwo a zmiany klimatu
Europejskie rolnictwo jest w impasie: z jednej strony jest wielkim emitentem gazów cieplarnianych, z drugiej: cierpi straty z powodu suszy wywołanej przez kryzys klimatyczny. Przyglądamy się tym wyzwaniom i zastanawiamy, co można ulepszyć, by rolnictwo przestało być ofiarą swojego własnego modelu.