Sądowe procesy klimatyczneCzy sędziowie uratują naszą planetę?
Walka o klimat dotarła także do sądów. Aktywiści i osoby prywatne pozywają rządy i korporacje za emisje gazów cieplarnianych, które zdestabilizowały naszą planetę. Przyglądamy się z bliska procesom klimatycznym, by zrozumieć, jaką mają skuteczność.