Gwinea: marzenie o Europie
Naddniestrze to terytorium o długości 450 kilometrów i szerokości kilkudziesięciu kilometrów, zaklinowane między Ukrainą a Mołdawią. W 1990 roku ogłosiło niepodległość i ustanowiło własny rząd, flagę i walutę. Jednak nie jest państwem uznanym na arenie międzynarodowej. Niewiele osób w ogóle wiedziało o jego istnieniu. Do niedawna.