Behemoth: "In Absentia Dei"
"Deus absens est" - "Bóg jest nieobecny", podobnie jak publiczność. Dystans jest wyczuwalny. Podczas tego koncertu, zarejestrowanego w czasie kryzysu koronawirusa, muzycy Behemotha grają w zniszczonym kościele.