TWIST - Jak zostać DJ-em?Nicea, miasto artystów
Nicea to miasto paradoksów. Obecnie często utożsamiana jest z zamożną Francją, skupioną na luksusie i zamkniętą na inność. Ale miasto ma też swoją artystyczną przeszłość – fascynowało wielu twórców kochających piękno, swobodę i złożoność. Docenili oni także wpływy włoskie, angielskie i rosyjskie. Zanurzcie się z nami w tę historię i pozwólcie, by Nicea ukazała Wam się na nowo.