Ukraina: Wiosna w Kijowie
Co łączy Syrię i Ukrainę? Oba kraje są dewastowane przez Rosjan - Ukraina od miesiąca, Syria od 2015 r. W regionie Idlib ostatni bastion opozycji wobec Baszara al-Assada z niepokojem śledzi sytuację w Ukrainie. Wiedzą, że rozstrzygnięcie tej wojny zadecyduje o przyszłości ich kraju. Reportaż.