ARTE ReportageUkraina: Ci, którzy zostają
Reportaż z przedmieść Kijowa. Irpin i jego zniszczony most stał się symbolem wojennego eksodusu Ukraińców i Ukrainek. W ciągu kilku dni ta podmiejska miejscowość zamieniła się w miasto duchów. Jednak niektórzy pozostali. Zamknięci w swoich domach, bez bieżącej wody i elektryczności, ryzykują życie.