Zaproszenie do podróżyLondyn Simonne Mathieu
Mayfair to jedna z najdroższych dzielnic Londynu. W budynkach z czerwonej cegły znajdziecie luksusowe butiki, a na ulicach – hordy bogatych turystów. Jednak podczas II wojny światowej to miejsce wyglądało zupełnie inaczej – należało wtedy do francuskich uchodźców. Była wśród nich mistrzyni tenisa Simonne Mathieu. Przedstawiamy jej londyńską historię.