Gwinea: marzenie o Europie
W 2017 r. 740 tys. Rohingya uciekło przed masakrami dokonywanymi przez armię Związku Myanmar do sąsiedniego Bangladeszu, który przyjął ich na południu kraju. Założyli tam na dziko ogromny obóz uchodźców. Pięć lat później nie udało się jeszcze wynegocjować repatriacji do ich dawnej ojczyzny.