Koncert: Solidarni z Ukrainą
Ze względu na swoją historię i bezpośrednie sąsiedztwo z Rosją mieszkańcy krajów bałtyckich szczególnie solidaryzują się z Ukrainą. 11 marca, w Święto Niepodległości Litwy, Teatr Narodowy w Wilnie zorganizował koncert solidarnościowy, podczas którego wystąpili litewscy i ukraińscy muzycy.