Hongkong to najgęściej zasiedlone miasto świata. Wymagany przez Covid dystans społeczny jest tu prawie niewykonalny. To dlatego niepohamowanie rozprzestrzenia się tam wariant Omikron. W dokumencie spotykamy się z aktywistkami, które w tej sytuacji starają się pomóc najbiedniejszym mieszkańcom metropolii – tym, którzy żyją w tzw. klatkach mieszkalnych.