Tajemnica Caravaggia
Pireneje niełatwo oswoić. Piętrzą się stromymi szczytami i spadają do morza dzikim wybrzeżem. Brazylijski pisarz Paulo Coelho zgubił się w Pirenejach podczas pielgrzymki Drogą św. Jakuba. To właśnie wtedy rozpoczęły się jego egzystencjalne poszukiwania, których kulminacją jest książka “Alchemik”.