Zaproszenie do podróżyTatuaże: japońskie tabu
Mówi się na nie “irezumi”, czyli dosłownie: “wprowadzać tusz”. Wielowiekowa i wyrafinowana sztuka tatuowania jest źle widziana w społeczeństwie japońskim. W XX wieku yakuza, japońska mafia, uczyniła z niego symbol przynależności. Posiadacze.czki tatuaży nie mają wstępu na baseny i siłownie. Nieliczni wytatuowani buntownicy nie obnoszą się ze swoimi ozdobami.