"Over the Limit" - Film Marty PrusZaproszenia do podróżyGejowski Nowy Jork Petera Hujara
“Ni to potwory, ni osobliwości” – mówił Peter Hujar o fotografowanych przez siebie ludziach. Spotykał ich nocą na ulicach Nowego Jorku we wczesnych latach siedemdziesiątych. Szukali wolności, pielęgnowali swoją indywidualność i tworzyli społeczności, które dla wielu były nowymi rodzinami. Hujar opowiada ich historie poprzez intymne portrety z dymem i neonami w tle.