Na rewersie mapyMonopol języka angielskiego
Śmierć Królowej Elżbiety II stała się wydarzeniem geopolitycznym. Podczas „pogrzebu stulecia” w Londynie swój hołd władczyni oddały dziesiątki głów państw. Ranga tego wydarzenia przypomina nam o dziedzictwie dawnego kolonialnego supermocarstwa, ale także o symbolicznym imperializmie języka angielskiego.