Na rewersie mapyZaporoże: elektrownie jądrowe jako broń wojenna
Czy na Zaporożu dojdzie do katastrofy atomowej? Najpotężniejsza elektrownia w Europie od marca 2022 roku jest pod kontrolą rosyjskiej armii. "Sytuacja nie do utrzymania", według Międzynarodowej Agencji Energii Atomowej, która wzywa (jak dotąd bezskuteczni) do utworzenia strefy bezpieczeństwa. W rzeczywistości energia jądrowa stała się bronią wojenną.