Na rewersie mapyWielka Brytania według Lizy Truss
Liz Truss zostaje premierką w trudnym dla Wielkiej Brytanii czasie: Następstwa pandemii, problemy z Brexitem, wojna w Ukrainie i kryzys energetyczny. Dokąd poprowadzi Wielką Brytanię?