Na rewersie mapyXi Jinping w Hongkongu
Xi Jinping poleciał do Hongkongu świętować 25-lecie powrotu terytorium do Chin i wprowadzić na urząd nowego szefa administracji, Johna Lee. Czy wraz z nową osobą dla Hongkongu zaczynają się nowe czasy?