Tajwan: interesy Chin i USA
Podczas madryckiego szczytu NATO trzydzieści państw członkowskich opracowało swoją nową koncepcję strategiczną. Powrót wojny do Europy daje krajom impuls do zjednoczenia i wspólnego stawienia czoła morderczym zapędom Władimira Putina. Do wspólnoty chcą się też dostać nowe kraje: Szwecja i Finlandia. Jest tylko jeden problem: Recep Tayyip Erdogan.