Na rewersie mapySzczyty BRICS, G7 i NATO
Mieliśmy ostatnio okazję podziwiać wielki festiwal dyplomatyczny: szczyt BRICS (Brazylia, Rosja, Indie, Chiny, RPA), szczyt G7 w Alpach Bawarskich oraz szczyt NATO w Madrycie. Co wynika z tych wielkich spotkań?