Re: W kraju wroga
Olaf Scholz, Mario Draghi i Emmanuel Macron odbyli ryzykowną podróż do Kijowa. Ryzykowną nie tylko ze względów bezpieczeństwa, ale także na poziomie dyplomatycznym: według Ukrainy miała ona miejsce o wiele za późno. Kolejnym problemem jest fakt, że Francja chce kontynuować dialog z Rosją. Przyjrzyjmy się sytuacji.