Tajwan: interesy Chin i USA
Boris Johnson postanowił deportować migrantów, którzy nielegalnie przybyli do Wielkiej Brytanii do Rwandy. Książę Karol powiedział, że decyzja ta “przeraziła go”, podobną opinię wydali Kościół Anglikański i Organizacja Narodów Zjednoczonych. Dlaczego Rwanda zawarła taką umowę z Wielką Brytanią? Gdzie dokładnie trafiają ci migranci?