Tajwan: interesy Chin i USA
6 stycznia 2021 r. zwolennicy Trumpa wdarli się do Kapitolu w Waszyngtonie. Czy była to próba zamachu stanu? Tego właśnie próbuje dowiedzieć się komisja śledcza Izby Reprezentantów. Przyjrzyjmy się strukturze władzy w Stanach Zjednoczonych.