Na Rewersie MapyEuropejskie embargo na rosyjską ropę
Mimo sprzeciwu Węgier i Słowacji, Europa wprowadziła embargo na rosyjską ropę. Nowymi dostawcami będą teraz koncerny ze Stanów Zjednoczonych, Wenezueli, Norwegii i krajów Bliskiego Wschodu. Co to oznacza dla światowej geopolityki?