Ameryka Łacińska skręca lewo
Covid zahamował ruch lotniczy i znacznie ograniczył turystykę. Jednak obecnie sytuacja wraca do stanu przedpandemicznego: znowu planujemy podróże i kupujemy bilety. Jednak na horyzoncie majaczą kolejne ograniczenia - tym razem związane z wojną w Ukrainie i drożejącymi paliwami.