Ameryka Łacińska skręca lewo
W Afganistanie talibowie zabronili dziennikarkom pojawiania się na antenie z odkrytymi twarzami. Decyzja ta to powrót do przeszłości i kilka kroków wstecz w kwestii praw afgańskich kobiet.