Na rewersie mapyCzy jest nadzieja dla Libanu?
Podczas niedawnych wyborów w Libanie doszło do małej rewolucji: do parlamentu dostało się 13 deputowanych pochodzących z ruchu z października 2019 r. Manifestanci domagali się wówczas zniesienia przestarzałego systemu opartego na przynależności wyznaniowej polityków. Inną niespodzianką była utrata większości przez proirański Hezbollah.