Ameryka Łacińska skręca lewo
W Mali junta ogłosiła, że udaremniła zamach stanu zorganizowany przez „oficerów armii malijskiej wspieranych przez Zachód”. Od tamtego czasu aresztowano wiele osób i wzmocniono kontrole. Ale o co tak naprawdę chodzi?