Na Rewersie MapySzwecja i Finlandia w NATO
Szwecja i Finlandia składają wniosek o przyjęcie do NATO i kończą z dotychczasową neutralnością. To wojna w Ukrainie skłoniła je do tej decyzji. Rozpoczyna się nowy rozdział w historii i zupełnie inne relacje krajów skandynawskich z Rosją.