Ameryka Łacińska skręca lewo
Lista rosyjskich zbrodni wojennych wydłuża się każdego dnia. W Ukrainie, po raz pierwszy w historii w takich okolicznościach, zaczął działać Międzynarodowy Trybunał Karny. Zazwyczaj uruchamia się go po zakończeniu konfliktu. W tym przypadku postanowiono nie zwlekać.