Indie i wojna w Ukrainie
Premier Indii Narendra Modi jest ostatnio popularnym politykiem. Podczas niedawnej wizyty we Francji został bardzo ciepło przyjęty przez Emmanuela Macrona. Jednak Modi wciąż nie potępił rosyjskiej inwazji na Ukrainę, wyrażając jedynie swoje „zatroskanie”. Przyglądamy się powodom tej neutralności.